Wednesday, August 10, 2011

wORDLEsS WEDnESDAY #8 | SAY NOOOOOOO!!

















*paham2 la ye..

12 comments:

YOUsoF said...

Bila mahu bermain mercun ataupun meriam sila pakai sarung tangan besi... heheh.




Selagi ada orang nak kaut untung jual mercun, kes hilang jari ni takkan habis..

ArulchelseA said...

kena ada gmbar mcm kat kotak rokok tu la mercun ni..baru orang cuka skit nak beli..kih kih kih

cik violet said...

join segmen .. nama awk ade..

jangan main mercun lg2 meriam ;)

http://farhah88.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini.html

syieda_joy said...

nak main mercun kena maen tengah padang. cucuh dengan galah panjang. hihihi ^_^ tu pun belom tentu lagi.

selamat berpuasa. ^_^

Cik Baju Kurung said...

main meriam . tuu lah padahnya ! hihi =)

^baju kurung^ said...

ngeri!
maen mrcun pop jela..

JIJI YU said...

leh jadi OKu..dapt elaun

iMBobo said...

err...jgn lah jd mcm tu ee..adik2 jgn main mercun besar2 tau, main mercun pop pop je ok?hehe

alif haris said...

sy fhm sy fhm
jom main meriam !!haha

adibah husna said...

ye,sy phm kakak hippo -.-
haha:P

GaRy™ said...

pengajaran; kalau tak nak hilang jari, jangan main meriam gedabak macam usop.. main yang kecik2 je.. XP

Luqeem™ said...

peh seram!