wORDLEsS WEDnESDAY #8 | SAY NOOOOOOO!!

by - August 10, 2011

















*paham2 la ye..

You May Also Like

12 comments

  1. Bila mahu bermain mercun ataupun meriam sila pakai sarung tangan besi... heheh.




    Selagi ada orang nak kaut untung jual mercun, kes hilang jari ni takkan habis..

    ReplyDelete
  2. kena ada gmbar mcm kat kotak rokok tu la mercun ni..baru orang cuka skit nak beli..kih kih kih

    ReplyDelete
  3. join segmen .. nama awk ade..

    jangan main mercun lg2 meriam ;)

    http://farhah88.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini.html

    ReplyDelete
  4. nak main mercun kena maen tengah padang. cucuh dengan galah panjang. hihihi ^_^ tu pun belom tentu lagi.

    selamat berpuasa. ^_^

    ReplyDelete
  5. main meriam . tuu lah padahnya ! hihi =)

    ReplyDelete
  6. err...jgn lah jd mcm tu ee..adik2 jgn main mercun besar2 tau, main mercun pop pop je ok?hehe

    ReplyDelete
  7. sy fhm sy fhm
    jom main meriam !!haha

    ReplyDelete
  8. pengajaran; kalau tak nak hilang jari, jangan main meriam gedabak macam usop.. main yang kecik2 je.. XP

    ReplyDelete

Say Good Words :)