Saturday, August 13, 2011

RAGAM PUASA : ade sape2 yg macam ni tak :P


Assalamualaikum . hai hai . tido lagi ke semue ?. ari ni dah masuk hari ke 13 kan kite puase . sekejap giler rase tahun ni pose..heheh..rase rase nye korang dah tahu ragam diri korang camne time puase ni kan ? ade kah macam niiiii ???!! layannnnnnnn .

BILE NAK BANGUN SAHUR :





TIME TENGAH KERJA :



NAK TUNGGU AZAN :

image


BILE DAH MASUK WAKTU :

image

image

SUMBER ASAL : TUMBLR . *taktaw kebas yg sape 

hehe . ni semue tuk saje saje je . jangan kecik hati ye . mintak2 kiter tak macam ni la kan ?..
bagussss ! selamat puase .
kalu tanye guwa .. persamaan 20% je kot *perasaan..korang ? 100% same eh ? :P

21 comments:

farah hanim said...

hehe..yeke cik hippo 20% je
hehe.ntah2 sepruh kot
weee =P

rayne rawt rawt said...

ni lah perangai cik hippo kalau semua orang nak tahuu .. hahaha .. gua tau laaa .. wekkwekk

Atsuko Ichirou said...

haha...
70% same...kihkih

ArulchelseA said...

wooo malas ooo...pusing2 jap brubgun..kih kih

N A T A S Y A ツ said...

hehe, mcm 60% sme je :D

*cntik nye gmbr nye <3

Patrick sedut Kraby :))

adibah husna said...

kalu cmtu bukan ak la org tu.ehem :P

maya anis said...

yg tunggu azan tu...bkn mcm sy...time sy xcited kihkih..

H.J said...

saya tak pernah pom ngantok time pose..haha

iMBobo said...

pelahapnya masa buka puasa mcmtu hehe.. iMBobo makan kurma je hehehehe

Elih Japahar said...

50% sama hahaha!....

eimanhikmah said...

tidow ye makan tak...hehe

HAZWAN17 said...

ada la sket-sket kena dengan diri ini...haha lagi-lagi bab bangun sahur memang liat sket

tomatokering :) said...

ehhh o% ! hahaha *nmpk sgt tipu ;p

muhamad hanif said...

kau 20% ?


aku takda langsung..


wakakakakkaa !!

bukan photographer said...

kat rumah, tiap kali dengar nak azan terus berlari sepantas mungkin ke dapur..haha

Heidi Shafiq said...

hahaha.. menarik gile.. :D

apik pehe said...

opsss..makan banyak tu

Anonymous said...

Your point is valueble for me. Thanks!

My blog:
rachat credit proprietaire Rachat de Credit

sergeant keroro said...

haha, nice! XD

Abu Huzaifah said...

haha... bgus... =..="

EZAN IDMA said...

ahahah patrick tu mmg kuat makan