Thursday, August 4, 2011

spontanuoes thursday #4 |kecik kecik.

indah alam ciptaan tuhan :)


selamat hari khamis yang spontannnn !
tetibe teringat cerita spontan...hehehe..

aku jus nak cakap..
teringat mase kecik kecik dulu ,
 selalu je aku fikir ,
asal, tak bole ke kalau ari jumaat sabtuu tym cuti sekolah tuu,
puase pom cuti la sekali...hehehe..
maknenye 5 hari je seminggu pose,
baruu besss..
bole melantak puas puas.

hahhaa..
jahilnye aku dulu2~
sekarang kuat dah :P

nway..hepy fasting :)

puasa itu bukanlah sekadar urusan perut tetapi juga lidah mata telinga ...

dah hari keempat hari ni,sekejap je . ^__^

12 comments:

shahjiehan said...

oh.. klo kat rumah boleh makan bertubi2 la yeaaa

HAJAR hasan said...

selamat menyambut ramadhan al-mubarak ! (:

Yanaa said...

salam ramadhan dear...:)

aimie amalina said...

kikiki
comeinye
bes kan alam budok2 ni

Luqeem™ said...

hehe..selamat dia sedar

nulhazwany abdul malik said...

.hehe dulu mak kecik2 mak cakap kalau tak cukup puasa tak boleh raya. haha tak berani nak ponteng ^^

cik tikah said...

kalau boleh nak cuti skola hari sabtu, ahad n isnin. hehe.. tpi skrg tak skola lah. hehe...

ainaa said...

happy fasting dear :)

leh explain tak spontaneos thursday nie ape? blur lagi lah T.T

adibah husna said...

haha,lawak btul,ak pun pk cmtu non :P

fRaMe+LenSeS said...

tu zezaman bebudak dlu kan/ hehe. besa la tu. ;)

GaRy™ said...

hahahahha... masa kecik2 dulu selalu pose separuh hari... keh2...

peachippo said...

hoho,tgok pengakuan hebak dari si siput gary...hehehe..lebih kurang laa ^^