Jom Join Bloglist Haris Kaito !

by - August 01, 2011

ASSALAMUALAIKUM ^^
hai ! puase lagi ke semua ? ke dah terkorek idung ? oppppppsss , tak sengaje eh ? takpe takpe..heheh..tadi berkira kira daripade tidor terbungkang mengurangkan pahala pose baeklah daku mencuci mate disini. nak pergi kucau aer, awal sangat laa pulakk. cehh, bukan nak mengaji pom - -" . hari ni tak rase pom nak hupdate blog sambil bercerite kisah kanak kanak berpuase ataw kisah bagaimana nak ponteng puase *aci ke? ..tak cukup kretip bak kate orang .  ok lah , melalok ! nak join jugak klik je banner..sekian .. saje nak buat gedik sikit join blog otai ...hehehhehe.. oh ye,,cik tag sume orang yang nak join ye :)

selamat meneruskan ibadah2 nie sampai maghrib karang ye..
dan harap2 cukup laa sebulan .. salam ramadhan.
nah hadiah tuk buke pose hari ni ! :P

You May Also Like

4 comments

  1. saje je nk buat ak terliur tgk aiskrim! :P

    ReplyDelete
  2. nak ice cream. jom http://soft-ice-cream.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hiii..sy pun join bloglist ni jugak :)

    ReplyDelete

Say Good Words :)