Monday, August 1, 2011

Jom Join Bloglist Haris Kaito !

ASSALAMUALAIKUM ^^
hai ! puase lagi ke semua ? ke dah terkorek idung ? oppppppsss , tak sengaje eh ? takpe takpe..heheh..tadi berkira kira daripade tidor terbungkang mengurangkan pahala pose baeklah daku mencuci mate disini. nak pergi kucau aer, awal sangat laa pulakk. cehh, bukan nak mengaji pom - -" . hari ni tak rase pom nak hupdate blog sambil bercerite kisah kanak kanak berpuase ataw kisah bagaimana nak ponteng puase *aci ke? ..tak cukup kretip bak kate orang .  ok lah , melalok ! nak join jugak klik je banner..sekian .. saje nak buat gedik sikit join blog otai ...hehehhehe.. oh ye,,cik tag sume orang yang nak join ye :)

selamat meneruskan ibadah2 nie sampai maghrib karang ye..
dan harap2 cukup laa sebulan .. salam ramadhan.
nah hadiah tuk buke pose hari ni ! :P

4 comments:

kotak bulat said...

kb da tak cukup sebulan.. :(

adibah husna said...

saje je nk buat ak terliur tgk aiskrim! :P

Honey Soft Ice Cream said...

nak ice cream. jom http://soft-ice-cream.blogspot.com

Elih Japahar said...

hiii..sy pun join bloglist ni jugak :)