SEGMEN : BLOG GUA BERAT TAK?

by - August 20, 2011




Assalamualaikum . 

selamat datang 10 terakhir  ramadhan .
moge kiter berpeluang lah bertemu malam yang lebih baik dari seribu bulan tuu yer . Aamin .

hari ni aku dah stak buat kueh raye . semangat gituu . hehhehe  :P
okei2 . memandangkan blog ni agak mereng skit . 
letih aku hupdate2 tak kuar pom kat dashboard, jadi dengan ini .....



link

klik banner je lah kalau nak detail ! :P  

You May Also Like

6 comments

  1. blog ni xberat pn dear :)
    siap boleh speeding lg!
    hehe :p

    ReplyDelete
  2. blog ni bila Tia nak scroll ke bawah dia jadik agak lambat . macam menyangkut2 .. dah ada ciri2 nak jadi berat tu . nanti boleh kasi diet sikit . maybe tukar tempalate ? just cadangan .. thanks join segmen Tia :)

    ReplyDelete
  3. blog ni okey, kira ringan sebab sekejap je bukak semua :)

    ReplyDelete
  4. salam kenai dr cik ana..
    blog ni pk je..
    mybe sbb cik ana guna wifi kot..hehe
    header kiut gila! :)









    luv:
    cik ana ^__^

    ReplyDelete

Say Good Words :)