Saturday, August 6, 2011

entry wajib bace sebelum tido .


hai . Assalamualaikum . pergi sembahyang terawih tak tadddii ? bagusss !
 lame pulak rase tak hupdate entry (tipu). harhar..laju je dashboard daku bergerak malm ni, mentang mentang esop weekend ! exceli mengantuk sangat sangat ni,penat sikit ..tadi balik terawih, buke tivi 3 ade cite movie GOLDEN COMPASS kan ?.. exited giler rase nak tengok..tapi rase dah macam pernah tengok je..tapi biler tengok jam dah pukul 11pm..dah lambat sejam..malaslaa pulak~ 

oohhh , yee ! arini saye hepi , sebab tadi saye berbuka puasa dekat surau , ade majlis .. saye dan kawan kawan saye diminta pertolongan untuk menjage bahagia pendaftaran . majlis untuk anak anak yatim . suke sangat, dah lame tak buke pose ramai ramai macam ni , teringat kat asrama dulu dulu . ooohhh , how i miss that tym !

ok lahh.. dah jauh menyimpang . tadi duk pikir pikir nak hupdate entry ape sebelum tido ni . pastuu pegi kat satuu blog ni , bagus sangat entry dye , sesuai sangat ditatap sebelum tido..okei tipu . tapi ok lah .. jom laa korang korang skodeng jugak !! (pastikan kome tidak mengidap sebarang penyakit kronik)

entry dye best . tak nyesal bace. sungguh syahdu untuk tido ~

huuuuuuuu~nikmatnye .

dah bace ? bes kan? tak nyesal bace kan? hahhahah :P
ok lah ! haku dah mengantuk sangat sangap ni . kang ade yang tak bangun sahur..ngeee~  
...

4 comments:

GaRy™ said...

hahahahaha... seram ssiot citer dia tuh... hihihi... XP

anamizu said...

aaaaaa antu!!!! T___T

iMBobo said...

dah bangun tidur ke belum ni?hehe

Amalina Sulaiman said...

citer dia x best pon.... huhu x(