..ku ditimpa kecelakaan T__________T

by - August 19, 2011

ASSALAMUALAIKUM ^^

bak kate orang ,sudah jatuh lagi ditimpa tangge . macam tuu lah yang aku rase..



ni bukan kaki aku. aku cilop. gambar kaki ni lelaki..so, boleh lah aku share.. kalau nak tengok kaki aku betol betol moh jadi laki aku dulu..hehehehe.. tapi serius, macam ni lah sejibik !! ibu jari kuku aku tercabut patah due then kene kerat!! (kerat kuku ye bukan kaki)

sakit der aku habaq hangg..darah neleh2 kuar , kalau bole nak nangis tym kene tuu jer..tapi guwaaa kuaaattt !! hahahha. jalan laa aku terhinjut hinjut ke klinik..naseb baek klinik 10 minit jalan kaki je boleh sampai . naseb baek jugak mase tuu best friend forever datang teman..mase dokter nak kerat kuku bagi habis tuu lagiii peeerrrrggghhhh ! bertempik tempik aku dalam bilik dokter tuuu .. die tekan tekan isi kuku kot..sakit sangat..wuuuu..

sebab musabab jadi camni , aku pergi sepak tongkat motor..*perasaan kaki besi kan..tapi tym kene tuu tak rase sakit pom..biler tengok darah merah kuar, baruu lah rase nak nages T____________T
sorii mak, arini tak dapat tolong duduk kat dapurrr..

aku tak taw dapat pakai heel tak raye nanti.. ntah ntah aku cekup selipar jepun je..hehehe..lame jugak kalu kire nak baik balik ni, nak tunggu kuku tumbuh balik .. dah laa lepas raye masuk belajar...mintak mintak cepat baek. sob sob..

p/s : maaf yer kalu tak sempat balas kunjugan ^^..

You May Also Like

14 comments

  1. ni nak tanya ni.....

    kenapa sepak tongkat motor????

    ReplyDelete
  2. la..macam mana boleh jadi macam ni..?

    ReplyDelete
  3. nape la g sepak tongkat motor tu..? kan da berdarah..mesti sakit kan..=_=

    ReplyDelete
  4. ezad : xtaw camner,,rase slow jeee sepak tapi bile tgokkkk...uwaaaaaaaaaaaa...sakiddd sangat2!!

    ReplyDelete
  5. hope cepat sembut..nk raya ni weyy..!

    ReplyDelete
  6. ish...gmbr tu menakutkan la... errr...kuku xde..sakit tu

    ReplyDelete
  7. adehh.. ingatkan tadi hambar tuan empunya diri..
    semoga cepat semnbuh yer..
    rajin2lah sapu ubat..

    ReplyDelete
  8. aduhai kesiannya cp..tp kuku tu tak tumbuh balik la hehe..lenkali berhati2 ye..

    ReplyDelete
  9. eehh ! awakkk , npe jdi cm neyy ? aduii , ksiann nyee . sabar kehh .

    raye neyy awakk bole punye pakai heel . kite pkai samesame tauu . hihiii

    ReplyDelete
  10. ARRGGHHH!!! nampak gambar tuh pun dah terasa sakit~.. T^T

    ReplyDelete
  11. nak cakap padan muka blh tak?haha

    ReplyDelete
  12. non!ak xleh tgk gmbr ibu jari kaki tu.serammmmmm.haha.takut rse.*effect lbey x ak?:P

    ReplyDelete

Say Good Words :)