Baju Tidur #c4

by - February 05, 2013


Challenge 4 - What you wear to bed.


HAHA. tergelak aku baca soalan.
Amboi soalan mengancam kauu. 
Ade jugak soalan yang tanya macam ni kat anak dare orang ye? hikhiks.
takde hal pon senanye, aku akan jawab jujur. dont wori. 

Apa yang aku pakai untuk tidur?


hhmm...



aku jarang pakai kain batik. tak suka.
so kalau tidur memang aku takkan pakai kain batik. 
kalau sehari aku pakai kain batik boleh bilang berapa puluh kali aku baiki. =.=
tapi kain skirt labuh yang kembang tu selalu je aku pakai.
buat tidur pon selalu. 
sebab compare to kain batik, kain tu lebih kemas dan senang nak pakai.
sebab dia dah ade tali (Y)

kalau baju pulak,
memang akan pakai baju tshirt jelah. 
takkan nak pakai blause walhal baju kurung pulak, ye dak?
tshirt lengan panjang or pendek bergantung pada cuaca. 
kalau hujan sejuk petir ribut macam salji turun kadang-kadang aku tidur sarung sweater sekali.
bessssss wooo. cuba try tak caye. 


masa kecik-kecik dulu aku ade banyak sangat baju tidur yang satu set tu.
yang ade gambar hello kitty, mickey mouse, tom and jerry.
ade warna merah biru kuning. 
Arwah ayah suka beli kat aku dengan adik aku.
kalau ayah pergi Kuala Lumpur, dia akan bawak balik kat kami.
seronok giler time dapat baju ni. 
maklumlah bebudak. ekekeke~


haa, baju yang lebih kurang macam ni lah maksud ai.
comel sangat !


Ape lagi eh?
oh, time tidur aku xpakai selipar, sandal kasut mahupun stoking or wat ever. 
tapi benda yang wajib ade kat aku mase aku tidur ialah selimut.
sebab memang tak suka. tapi pakai stokin adelah beberapa kali pernah expecially kalau pergi camping memang tidur pakai stoking. sejuk kot.

then, 
hobi aku satu lagi walau panas macam mane pon mesti ade selimut.
walaupun kadang-kadang aku xguna sangat pon selimut tu,
tapi atleast mesti ade dengan aku. hikhiks.
dah macam habit dah. 
tapi kalau kat rumah orang biasenya kalau tuan rumah tak prepare pon selimut,
aku xde lah demand sangat nak pergi mintak selimut pon.
guna je yang mane yang tuan rumah bagi. :D




Agak-agak sanggup tak orang pakai baju macam ni bawak tidur eh?
tak panas ke? kalau aku memang tak lah wei.





nak kencing pon sosah! ;p
hehe.ok, chow~


it's very very very awkward for me to say 'Arwah'. but i've to. kena belajar :)


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)