Wednesday, May 4, 2011

susah dah nak cari laki baek sekarang ;P

salam rabu olz..kabare?bluuurrr ! Alhamdulilah , sedap bebenor aer milo peng aer tangan sendiri...hehe..dan  sekali lagi arini hari sangat panas . .

yee , balik kepade tajuk . .kenape lelaki ? dah panas punggung ke ? lek lu ! ni la salah satu punca aku fobia nak kapel . . okei , ditegaskan balik no kapel until akad ~ aceceeee...

korang da bace paper arini belom ? ha ?belum..meh bace sini :

ALOR SETAR: Akibat menolak lamaran untuk berkahwin, seorang siswazah UKM Bangi, maut ditikam teman lelakinya dalam tragedi berdarah di sebuah rumah di Taman Mahkota, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam itu, mangsa, Ratna Sufizzahriyyanti Omar, 23, meninggal dunia di tempat kejadian apabila ditikam berkali-kali di badan, dada dan tangan dengan sebilah pisau oleh kekasihnya yang berusia 50-an.
Difahamkan, sebelum kejadian, mangsa yang bekerja di sebuah kilang di Gurun, berkunjung ke rumah sewa suspek dipercayai untuk memutuskan hubungan mereka yang terjalin sejak enam tahun lalu.


da tue laki tuu rupenye . . ketagih nak kawen ke ape ? macam macam..
tuu baru satu...yang berite ari tuu da bace ? lagi dasyat : 


AMPANG: Seorang isteri kini terlantar dalam keadaan koma dan bertarung nyawa di hospital akibat dibelasah serta ditikam suaminya yang naik hantu selepas wanita itu menyuruhnya menunaikan solat Subuh.

“Tindakan mangsa menyebabkan suaminya berang sebelum berlaku pertengkaran hampir 10 minit. Suaminya yang hilang pertimbangan membelasah mangsa lebih 30 minit sebelum mengarahkan mangsa jangan menyuruhnya bersolat.Biarpun dibelasah dan diugut demikian rupa, mangsa masih meminta supaya suaminya berubah selain menunaikan solat,” katanya.
keengganan mangsa mematuhi arahannya menyebabkan suaminya bertindak lebih agresif dengan mengambil pisau dan menikam perut wanita itu.



camne ? ni baru due cerite . . tak masuk lagi yang laen laen...eiii , kadang2 tuu suami yang daa bersame 10 15 tahun pom sanggup buat macam macam kat wife dye . . ni aku fobia nak kawen ni...glup ! hahaha . .


P/s : mesti rasul kite sedih kan tengok perkembangan dunie skarang . . dulu , Baginda bukan maen lagi sampai pernah di ugut bunuh . . . renung2 kan ~ 





3 comments:

mie said...

yaka susah,bkn susah nk cari laki yg bek r,tpi laki kan dah b'kurang..haha,2 yg xjumpa 2

misse nadh said...

mungkin tuh sume bergantung pada diri sndri laki tuh. hope , kita akan ketemu sorng lelaki seindah rasullulah ;)

peachippo gediks said...

insyaAllah ;)