i will still keep de moments!

by - May 31, 2011


short note:

kekadang kita tak sedar yang kita dah menyakiti orang. kekadang orang tak sedar juga mereka dah menyakiti orang kita. itu dah adat. kadang kadang kita nak orang faham dengan segala body language yang kita buat. kekadang kita pun tak faham apa yang kita nak bila keadaan macam ni berlaku. kekadang kita taknak pun bermasam muka dan menyimpan hasad segala. tapi kekadang kita ego untuk mengaku kita bersalah. kekadang kita rasa kita sudah cukup tahap kesabaran. kekadang kita anggap kita sahaja yang betul. kekadang kita tak faham pun kenapa semua benda temeh ni berlaku. kekadang kita anggap semua orang setuju dengan kita bila mereka cakap ya. kekadang kta buat tak tahu sampai satu tahap kita menangis. kekadang kita perasan kuat untuk hidup seorang diri, untuk membawa diri. kekadang sebenarnya kita belum cukup faham dengan diri kita sendiri. kekadang kita biarkan orang lain tenggelam dengan kekeliruan sebab kita mahu simpan sebab itu sendiri. kekadang main dengan emosi ini melemahkan semangat. 

well itu manusia. itu aku. sebab aku bukan robot.



short note ni aku curi dari blog senior aku . . . 
setelah lame aku cari blog dye , and malam nie tergerak hati aku nak tanye dye sendiri . . 
bile aku da bace sume warkah2 puitis beliau . . hati aku tetibe sebak !
sumpah ! aku rindu dye , dan kalu bole sekarang aku rase nak peluk dye . . nak duduk bercerite depan dye .
b.l.o.g. . . satu medan penceritaan , luar kite nampak dye lain , tapi hati kite tak tahu . . 
dan sebab tuu jugak aku tak suke heboh dekat kawan2 tentang blog aku . . dah takde kekuatan nak meluah .  
okei , dah lewat malam , mase utk tido . . 

facebook status tibe2 :

kite akan senyum bile tengok member tak habes2 ketawe .. 



itulah namenye bahagie :)
and for awhile , i mis all de momentss .. :(

aku belajar dari pengalaman , dan sungguuuh !
segala pengalaman yang mendewasakan aku tetap hebat disemat dalam hati ! 
dont wori , life is along more distance ! just keep the smile :)


You May Also Like

2 comments

Say Good Words :)