serik daa wei !

by - May 03, 2011

Assalamualaikum ^^ salam selase sume ;)

pagi ni amat panas...sampai kan tekak ni da spuloh kali mintak aer masak...panas , beringat ingat la yer, bumi kita da tua . .

pagi ni hippo nak sambung skit pasal entry semalam ( link ) 
sape sape yang belum bace agi meh same same kita klik okeh? jom jom klik sini dan sini .

setelah hampir setahun aku memendam rase nak pegi theme park times squares tuu, 
finally last week dapat la jugak ;)

tapiii...perghhh...tak cayer sampai takot camtuu...sumpah wei tak nak naek daahh..naek aper?naek kete api kot..tak pom naek kete mercedes..tak pom kuda..memang laa , melayang..

binatang ni la hah ! gugur jantung aku !

ntah name ape binatang ni..tapi sumpah laa, pejam mate je sepanjang naek mende ni...
sumpah kalu boleh terjun aku terjun terus..haha.
huh , time dye berhenti mase kat atas tuu memang engat mati je aku..

naek roller coster ni lak okeh laa sikit dari yang atas tuu...
tapi pejam mate jugak..dasar penakut..hahaha






betol laa kawan kawan aku cakap yang bts lagi over dari genting..
kesian sangat kat kakak aku lepas turun mende ni..terus senyap tak kate ape ape..
speechless ! haha..naseb baek parents aku tak join..kalu tak....


haa..yang ni okeh sket..aku  siap naek due kali ;P

yang ni pom boleh laa.. engat nak naek due kali gak tapi malas nak beratur..


kete langgar je aku tak naek , ramai sangat orang beratoor -.-"
murah murah jugak eyp barang barang kat ts tuu..heheh

ok lah dah panjang entry ni.. nak bw kat blog korang pulak , ade cite arini?ce cite ce cite..hehe.. ;))






You May Also Like

2 comments

  1. haha. Nuna punya excited sampai nanges-nanges. ahakss

    ReplyDelete
  2. bes nyee hippo :)
    jeles :(

    ReplyDelete

Say Good Words :)