sori der ! tak tahan dah !

by - May 08, 2011

Assalamualaikum . .

Tak tahan tak tahan 
Sabarku tak tertahan 
Melayan sikapmu perawan 

Berbeza berbeza 
Kau dan aku berbeza 
Kita memang tak serupa 

tak tahan ! ye memang aku tak tahan . . nak nak kalu ade orang tunjuk free free je kat aku , tapi yang wane putih jela aku takleh tahan , mesti mate aku tercacak teruss kat situu beb ! . . ape ? yelaa , aku taw laa tu kau punye , tapi takyah laa nak tayang depan muke aku ! jeles ? ooohh , derm ! yela aku ngaku . . takpe takpe arini hari kau nanti hari aku pulak main tayang tayang ni . . tunggu la aku beli sendiri nanti ! eh , tak . . tunggu la aku kawen ngen terune dato nanti ! haa , baru senyap korang sume ...     - -" 

sori laa korang ! bukan niat aku nak berkasar nak tacing tacing terlebih nak over tak tentu arah , , aku tahu hukum hakam berblog ni . . sori sori sori again !
tapii . . . huhuhu . . tulun ! aku tak bleh tengok mesti aku jeles meleleh leleh . . T____T
aku taknak cakap daah . . . jom tengok gambar tuu , tapi korang janji jangan tenung lame lame okey ?


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.















yang ni kalu letak cermin hitam gelap memang perrrghh la!

 yang ni aku bagi hadiah kat korang aku taknak ! hhaha
.
.
.
.
.
.





credits to pakcik google!

hehe . . ape ? egat blog laki2 je ade pasal ni eh ?   (: 

oooooohhhh ! 
that should be me  feeling youurr sseeaaattt . . .

i never shouldn't let you goooo...oooo...
i never shouldn't let you goo
i never shouldn't let you goo....

You May Also Like

8 comments

  1. pejam mata sambar la sebijik...mana nak tahu kot2 duit muka boleh bayar..bulanan tak tahu lagi....hahaha

    ReplyDelete
  2. Adoi.. O.o.. Harap2 besar sikit nnty bole beli la.. XD

    Jom baca post terbaru Bebelan Saja! Tekan Sini!

    ReplyDelete
  3. itu bukan kereta mayat ke
    hahahaha d

    ReplyDelete
  4. isk2..ingtkan apa la tadi...
    :)

    ReplyDelete
  5. haha . . kalu laa bole ambik cam ambik curi gambar ni je , da lame da bersepah luar rumah . .

    tibe tibe harap doremon ade kat tepi :P

    ReplyDelete
  6. wah,hnya leh lihat aje laa ni..

    hehehe..

    p/s: lom g laaa...jd balik ni..waaa...

    yerke??coz kt gk ok je...

    xper2,t kt tukar ea...

    ReplyDelete

Say Good Words :)