cuma harap yang terbaek ..

by - May 24, 2011

Assalamualaikum ^^ 

lagi due hari abes dah la tempoh nak isi upu fasa 2 . . 
dari hari pertame aku buke duk usha laman web tuu tapi sampai arini tak isi isi pom lagi . . 
bukan aku tak reti . . tekan je kiri kanan hantar . . tapi aku takut . . bukan senang , even dulu aku da penah isi sekali , tapi tym tuu nak isi tuk asasi je . . senang tak yah nak pikir kos pape lagi . . janji sains . .

tapi sekarang . . 
i just not toooo sure i can carry bio more ! . . mungkin ramai kate senang , even my result for bio pom tak teruk , ye , serius , walau bukan laa A or A+ . . i got B for it ! . . bukan B- or C , puass hati . . . dan mesti orang kate aku bleh bawak bio. . tapi kenyataan dye . . sekse mase nak exam aku yang tanggng . . tu aku tak leh bawak . . aku nak study tanpa sebarang tekanan yang  terlalu beban kan kali ni , so aku decide to choose cos yang jaoh dari bio . . 
my main choice now are chem n math . . 


dan aku arap aku tak kan menyesal . .
InsyaAllah  . .   

You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)