Thursday, July 28, 2011

semangat rimau lawan singe !!


ASSALAMUALAIKUM ^^

Sile same same ambik mood excited tuk malam ni ye kawan kawan!..kuikui..aku arap sangat sangap  HARIMAU MALAYA dapat banggakan Malaysia malam nie :) gomo rimau gomo !! malam ni laa peluang korang, penentu hidup ataw mati kan?,,kalau dulu die 5-3 , sekarang kite baham 5-1..bagi laa dye satuu..kan menangis pulak singe..huhu~


bakal pejuang malam ni : 

PENJAGA GOL: 
Khairul Fahmi

PERTAHANAN:
Mahali Jasuli, Aidil Zafuan, Fadhli Shas, Asraruddin

TENGAH:
Amar Rohidan, Kunalan, Amirulhadi ,Ismail​ Faruqi

PENYERANG:
Safee Sali, Hadi Yahya


ol de bess laa tuuk khairul fahmi , ni la mase kamu untuk buktikan balik selepas kekecohan harituu..
untuk aidil zafuan lak selamat masuk maen, arap2 dah tak sakit dah..haa,satu agi tuuk shafiq, selamat menjerit kuat kuat eyh :)


cik harap malam ni kat terengganu tak hujan kilat guruh cam aritu..grrr~giler geram kalu tengok kot ASTRO ! ok lah , cik nak ulas panjang panjang pom tak reti pasal bola nih..kite pakat tunggu jelah ramai ramai depan tivi!!


p/s : ramai ke blogger pegi stadium mlam ni ? :)

p/s/s : sape kate pompuan tak suke tengok bola ?? grrrrr~



11 comments:

GaRy™ said...

gud luck Malaysia!!! takut sangat2 dah ni.. harap2 malam ni menang.. tak berani dah nak cakap besar... hhmmm..

iMBobo said...

GO MORE MALAYSIA GO MORE :)

peachippo said...

gary : suke ayat ni, "tak berani dah nak cakap besar".. betol jugakkan?

imbobo : ggooooooooolllllllll ! :)

tieha ismail said...

gomo jangan tak gomo!

ArulchelseA said...

yeeaahh..ada 90minit lg..kena menang mlm ni..

deqlis said...

moga persembahan terbaik skuad malaya malam ni

http://ellismelia.blogspot.com/2011/07/good-luck-harimau-malaya.html

kotak bulat said...

hope malaysia do the best!

syafiqakarim said...

jom la kita p ;p

YOUsoF said...

Walaupun harimau tak berjaya makan singa!!! kami tetap sokong harimau!!


Ngaum! ;D

sergeant keroro said...

aummm!!

GaRy™ said...

dah kalah dah pun~.. T^T"