Monday, July 11, 2011

saye dah , anda bile lagi ? :)


Assalamualaikum .. ^^
korang dah makn ke ? ke puase ? mungkin entry ni dapat membantu kanak kanak sekalian ye .

pagi tadi mase tengah bwalking , seperti biase cik takkan terlepas jenguk blog kak yana .
hehe , dengan langkah kanan nye , cik tengok ade dye buat entry pasai ni ...
hehe , cik rele tahan perut sampai pukul 4 tak makan nasi nak pegi beli bende ni , 
kenape pukul 4 ? sebab nak buli rawt rawt tolong belikan ...lalalalalla~
dan sekarang dah kenyang !
time kaseh kak yana for de infomation !!  





cik bukan suke sangat makan mekdi ..
tapi bile ade promotion camni taksalahkan kite pergi serbu ?
lagi pom nie first tym cik nak cube .
hehe . . ramai giler kot orang dah redeem ! *terlambat rupenye
esok nak buat lagiiiiiii :)))
^^


1 comment:

Aisyah Aina said...

hari ni puasa...nak buka puasa makan mcd la macam ni...haha :D