back to a student .

by - July 06, 2011

Assalamualaikum . . selamat malam kawan2 yang belum tido :)
syok ngadap screen komputer nampak ? hehe . jangan buat bende tak senonoh sudey ye .

aku takde idea nak create post pasal ape , so rasenye bole je kot buat entry ni cibaii cibaii sikit . kih3 .. cite ni pom dah basi , dah nak dekat seminggu lepas dah pom aku pegi melawat sekolah terchenta ini . baek tak aku ? kenang jase kan kan ? ccceeeiiit ! haha . mase aku sampai kat sekolah , aku rase syahduu sangat sangat . tiap kali aku melangkat kat tanah tuu , semua memori dulu dulu datang menerjah fikiran balik . besnye kalu saye dapat panggil semua orang lakonkan seme tuu balik ... *sedih . T_____T
tapi sekarang asrama dah banyak yang berubah kan ? siap ade gym dengan astro lagi jeles ... grrrr~


awak nak taw , tempat ni laa saye selalu skodeng awak . *blushing

chekgu chekgu saye rindu sangat nak belajar balik dalam kelas .
rindu sangat nak duduk berhimpun dalam majlis .
rindu sangat sangat nak buat aktiviti tahunan seme2 tu balik .

read more

ustaz ustaz saye rindu sangat nak dengar tazkirah malam malam . 
kak2 dewan makan , saye rindu nak makan makanan kamu sume lagi .
kawan kawan saye rindu nak bergelak tawe dengan korang lagi ...
stay up malam malam .. tidur same same . mengorat same same .
nak kene dende same same lagi . kuar . makan . nanges . geram benci .
saye rase sangat sangat bertuah dapat tinggal kat asrama .
pengalaman mematangkan saya . *sile nages*




asrama saye . tenang je dalam hutan . harhar .

ignore . jie cakap pipi aku dah besar due inci !

tangga tempat lepak dan mengumpat kan kawan kawan ? nak buat lagiiii !

nak jadi student balik bole ? titik .


maryam . adibah . saye . afaf .

pernah kene dende berdiri sampai larut malam kat sini .

ni laa kawasan maen badminton dan port kene denda .


cantek tak kawan saye . single nih ! hehe


dewan port tempat tidur dulu dulu . hehehe .


tak taw laa , tapi sampai sekarang aku takbleh lupe die . even ramai yang aku pernah kenal . nak nak tym aku pegi sekolah ni , ade acare jualan . lagi laa memori tuu menerjah masuk dengan bantuan pintu sukehati doraemon .. sebab mase ni laa , saye banyak skodeng awak .. haaa , kan dah kantoi ! haha .. okei laa , tak gune saye nak engat orang yang tak engat kat saye .yeke ? - -"   nyte sume . 

thanx tuu makcik dibah for the pics ye .. (:
 p/s : esop nak cari jilbab sekolah .

sekejap jekan lime tahun kawan2 ? saye harap awak tak lupe saye .




You May Also Like

5 comments

  1. wah kenang blk zmn skola..huhu err lawo baju pepel =P

    ReplyDelete
  2. aww,siapa y awak suke skodeng tu?:P:P:P

    ReplyDelete
  3. kak yana : waaaaaaaah , kak yana dtg komen laaa , cam tak caye je .kui2 !

    ReplyDelete
  4. dib : die yang dah berpunye . sile muntah sekarang .

    ReplyDelete
  5. hah?sape?xpenah cite kat ak :(

    ReplyDelete

Say Good Words :)