BLOG EJEN NAK CARI LAKI...

by - July 22, 2011

hai hai hai..ops, taksopan pulaakkk ! Assalamualaikum
bukan ape , rase eksited pulak tibe tibe . haruslah kan kite senyum lebar lebar sikit kan.
okei2, sterik to de title , entry kali ni untuk orang orang bujang je taw ! 
yang dah kahwin tuu sile ke blog sebelah ye..kui3 .

korang nak cari calon suami ke? tapi kenape cari kat sini ?
sebab sini owner dye perempuan laa . kalau nak cari calon isteri haruslah, kekekeke~ 
so , kalu nak cari calon laki jugak sile ke blog sebelah  - -"
nah klik blog tuu . link

hampeh betol laa korang korang nih . huhu


ni calon suami saye . jangan curi tau !

You May Also Like

3 comments

  1. salam..datng sinngah sini dan follow.kalo de mase naty dtg lagh follow blek ye..heheheheh

    ReplyDelete
  2. hehhehe..nak cri laki ek.. kb nak cri pakwe boleh.. xnak laki, nak pkwe.. :P

    ReplyDelete
  3. kb : kb nak pakwe eh ? nak duet dueposen pergi beli...hehehe . :)

    ReplyDelete

Say Good Words :)