Friday, July 22, 2011

BLOG EJEN NAK CARI LAKI...

hai hai hai..ops, taksopan pulaakkk ! Assalamualaikum
bukan ape , rase eksited pulak tibe tibe . haruslah kan kite senyum lebar lebar sikit kan.
okei2, sterik to de title , entry kali ni untuk orang orang bujang je taw ! 
yang dah kahwin tuu sile ke blog sebelah ye..kui3 .

korang nak cari calon suami ke? tapi kenape cari kat sini ?
sebab sini owner dye perempuan laa . kalau nak cari calon isteri haruslah, kekekeke~ 
so , kalu nak cari calon laki jugak sile ke blog sebelah  - -"
nah klik blog tuu . link

hampeh betol laa korang korang nih . huhu


ni calon suami saye . jangan curi tau !

3 comments:

FareezVanFillers said...

salam..datng sinngah sini dan follow.kalo de mase naty dtg lagh follow blek ye..heheheheh

kotak bulat said...

hehhehe..nak cri laki ek.. kb nak cri pakwe boleh.. xnak laki, nak pkwe.. :P

peachippo said...

kb : kb nak pakwe eh ? nak duet dueposen pergi beli...hehehe . :)