HIDUP AHAD PAGI ! :)

by - July 24, 2011



ASSALAMUALAIKUM ^^


salam hari ahad yang sangat ceriaa.. ekoran hujan dan angin yang kuat semalam, banyak sampah sampah bergelimpangan di tengah tengah jalan menuntut keadilan . embun embun pagi yang segar juga turut membuatkan aku senyap menggigil di atas motor tadi saat ketika pukul 0710 waktu malaysia . saat ituu kedengaran riuh suara burung burung keluar mencari rezeki untuk anak anak dan diri mereka . tetibe teringin je nak jadi burung jugak .. wooooooooohhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa !!


hehe . saje je nak ambik feel pagi pagi . nak suruh otak ligat berfikir sambil hati kembali tenang . banyak sangat benda nak kene buat hari ni .. nak pergi fikir pasal slip muet yang hilang jaappp ! nak pergi print surat , pergi bank . ambik borang ..*walaupom malas membuak buak . ooohhhhh tidak cik non ! bangun , cepat ! senam lompat bintang sekarang :) 

kamu kamu pom senyum ye :)


yeaaaaaaaa ! kamulah orang orang yang berjaye ! :)

You May Also Like

5 comments

  1. hahah,non same la ngn ak,byk mnde nk kena slesai kn.btw,lau mu nk peg trg anta borang yayasan tu bgtau I okay ?:D

    ReplyDelete
  2. slip muet hilang??
    busynye die..nak buat pe sume tu?

    ReplyDelete
  3. wanie :hehe,saham nak sambung hidop :P


    dib : okei makcik !

    ReplyDelete
  4. H.U.I.S.H!!! slip MUET hilang???... seramnyer~.. abes tu nak buat camana ek?.. huhu~..
    anyway,gary follow cne yer~.. hehe.. tengah kalut gak skarang ni... banyak benda tak setel lagi~..

    ReplyDelete

Say Good Words :)