Sunday, July 24, 2011

HIDUP AHAD PAGI ! :)



ASSALAMUALAIKUM ^^


salam hari ahad yang sangat ceriaa.. ekoran hujan dan angin yang kuat semalam, banyak sampah sampah bergelimpangan di tengah tengah jalan menuntut keadilan . embun embun pagi yang segar juga turut membuatkan aku senyap menggigil di atas motor tadi saat ketika pukul 0710 waktu malaysia . saat ituu kedengaran riuh suara burung burung keluar mencari rezeki untuk anak anak dan diri mereka . tetibe teringin je nak jadi burung jugak .. wooooooooohhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa !!


hehe . saje je nak ambik feel pagi pagi . nak suruh otak ligat berfikir sambil hati kembali tenang . banyak sangat benda nak kene buat hari ni .. nak pergi fikir pasal slip muet yang hilang jaappp ! nak pergi print surat , pergi bank . ambik borang ..*walaupom malas membuak buak . ooohhhhh tidak cik non ! bangun , cepat ! senam lompat bintang sekarang :) 

kamu kamu pom senyum ye :)


yeaaaaaaaa ! kamulah orang orang yang berjaye ! :)

5 comments:

adibah husna said...

hahah,non same la ngn ak,byk mnde nk kena slesai kn.btw,lau mu nk peg trg anta borang yayasan tu bgtau I okay ?:D

Wanie said...

slip muet hilang??
busynye die..nak buat pe sume tu?

peachippo said...

wanie :hehe,saham nak sambung hidop :P


dib : okei makcik !

sergeant keroro said...

hehe XD

p/s : pulangkan header :P

GaRy™ said...

H.U.I.S.H!!! slip MUET hilang???... seramnyer~.. abes tu nak buat camana ek?.. huhu~..
anyway,gary follow cne yer~.. hehe.. tengah kalut gak skarang ni... banyak benda tak setel lagi~..