Saturday, July 30, 2011

sape ganti pose hari ni ?!


ASSALAMUALAIKUM !

arini korang buat ape ? kuar shopping eh? cik nak tumpang sorang aci ? wuwuwuwu...

ade jugak yang tak buat ape ape macam cik eh? takpe takpe .. sape bosan ? cepat angkat mouse !!heheh
nak dengar cik cerite tak ? kekekke~  *tanak sudah !


Sepasang suami isteri sedang berborak-borak tentang puasa yang belum habis di ganti oleh si isteri. Bulan puasa makin menjelma.. Jadi wajibla si isteri itu tadi menggantikan puasanya secepat mungkin. Maka, si isteri pun berkobar2 semangat untuk menggantikan puasanya keesokan harinya. Pukul 550 am, si isteri terbangun untuk bersahur. Dengan super pantas dan berdesup pegi ke dapur untuk bersahur. Sebabnya waktu imsak dah hampir. Sempat di makan, bijirin sarapan dan pisang serta air. ( Bangun lambat tak sempat nak masak. )
Bersiap-siap untuk ke pejabat, tiba-tiba si suami bersuara,
Suami :  Sayang puasa ke?
Isteri : Puasa.. Kenapa?
Suami : Bukan sayang tak boleh sembahyang ke?
Isteri :-$ sob sob sob ...
 adddduuuuhhhhh ! itu je lah cerite cik .. heheh, harap2 dah takde yang ganti pose hari ni eyp :)

p/s : hari ni duk umah, nak khatam cite nustan..lalalalala~

11 comments:

Shaherah said...

amboi.. khatam cter nustan.. >.<" hehe..

HasNah Kawaii said...

heee~ tu lah pentingnya ganti puasa awal-awal.

ehem ehemm

Cik Baju Kurung said...

haha . ganti puasa lambat . tulah padahnya .

alif haris said...

haa kan .. len kali ganti pose awal2 :)

cik nanie saat :) said...

haha.. lawak lawak.. abes raye je, terus pose ganti.. :)

♥ cik kieranaa ♥ said...

adoi..ade lg ke yg gnti pose hr ni? haha..

btw..da folo kak. hit me back yeah. tengs!

Wanie said...

huhu..kul 5.50 sahur boleh lagi ye..

lagi sehari nak posa, ade lagi ke yg tak ganti? hehe

GaRy™ said...

gary dah ganti puasa ke ek?.. hhmmm... XP

kotak bulat said...

kalau tgu last minute..mcm tu la jdnya...hehehe

iMBobo said...

haha.. pose je terus..tp tak dikira lah kan, tetap kena ganti haha

peachippo said...

heheheheee...bagus2,sume ade kesedaran :)

apeee yang pentingggggggg ?!!! :P