DUBU-DUBU Korean Food.

by - March 11, 2013


Assalamualaikum.


sep sape tak tahu Dubu-Dubu tu ape. at the 1st place, kalau takde orang perkenalkan kat aku dubu-dubu tu ape, memang sampai sudah aku pon tak tahu Dubu-Dubu tu benda ape. sadis. 


Dubu-Dubu ni pendek kata ialah restaurant for Korean Food. Semua jenis makanan yang jual dalam ni memang makanan korean je. So, kalu sape-sape yang selama ni selalu tengok korean drama, or Running Man expecially, yang mana setiap episod mesti tayang gambar makanan dengan caption yang saje buat buat sedap, so, kalu nak try makanan-makanan tu semua boleh lah try kat sini. Adelah sedikit sebanyak persamaan dia :)

9th lepas aku gi KL, singgah Mid Valley secara rancangnya memang nak pergi menjamu selera kat sini, sambil mengeratkan silaturahim dengan para housemate sekian. maklumlah baru minggu pertama setadi, duit ptptn pon baru masuk. mase ni lah nak menjamu perut dengan makanan lain macam sikit kan. lepas dah sebulan japgi, jangan harap nak makan mahal-mahal lagi. biaselah hidup pelajar berhutang ni -.- 




Aku nak cerita pasal every set makanan ni pon aku tak tahu sangat. 1st time masuk sini. Makan pon satu set je. Tapi untuk sikit info untuk dishare, set kat sini, satu jenis set je yang boleh guna kad diskaun student. iaitu SOODUBU JIGAE set CHICKEN. ni jelah satu satunya. kalau ambik set ni dia bagi free satu air. 


So far, untuk semua air yang aku dah rasa dari kawan-kawan aku, aku rase air Peach Tea lah yang boleh masuk tekak melayu aku. yang lain macam hmmm sikit. 


Gambar Facebook Jaja (:

my set.

Feedback aku ?
mengikut pemahaman aku, semua set yang dijual ada touhu telur gitu, dan dan dan aku ni bukannya touhu lover. pastu sayur-sayur yang disediakan semuanya mentah-mentah. tak masuk sangat dengan tekak aku. Aku just makan half of them je, lagi suku kawan-kawan aku makan, dan lagi suku tak habis. membazir betul bawak aku pergi makan makanan barat cenggini kan. huuuhhh! -..- 





harga ? 





more info -------------> DUBU DUBU


gamsahabnida
dangsin-eul dasi boge !! :)




You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)