SECEBIS KENANGAN :)

by - August 31, 2012


Bismillahirahmanirahim.


leceh jugak tengok drama korea online nih. buang mase pon hade. nak cakap loading lame sangat, tak pon, sebab guwa konker line tenet streamyx ni sorang-sorang. tapi still membebalkan membebankan tahap kesabaran. ni 1st tym ni tengok versi online.nak tengok Sueng Gi punye fasal, redah je lah. sambil tunggu tunggu drama tu loading, sempat lah bace 5-6 buah blog best. ntah kenape mood hari ni nak bace blog lelaki. bantai je lah buke blog suratankebetulan ayam terbangtinggi dan lagilagi. hehe, seme nye ade humor type. malas nak bebalkan kepale. 

teringat dulu, mase pernah aktif berblog. join macam macam kontes. blogwalking pagi petang siang malam. tinggal jejak lah. balas-balas komen lah. pasang nuffnang, pasang adverlets. tiap-tiap hari chek duit. hikhik. sampaikan pernah ade orang bagi header free, dapat hadiah lagi menang kontest agi. selalu bace tips2 nak naikkan readers, tips nak cantikkan blog. macam-macamlah.  

dah kenape tetibe aku ingat semue ni -..-"

seronok sies seronok. jadi blogger, sampai pernah last year kazen ajak pegi beraye umah blogger-blogger lain. otai fulak tu. memule memang segan sangat nak pegi. tapi bile fikir baik. takpelahkan, nak jugak kenal gaye2 blogger ni cenggane. pastu bile dah jumpe diorang, semangat kembali bekobar-kobar. macam semangat Datuk Najib sambut merdeka hari ni. huuu. update entry tetiap hari...

tapi tapi, aku pon taktau boleh macam mane, ramai pulak kawan-kawan yang kenal, follow. follow dalam diam pon ade. aku pulak yang jadi segan nak post entry. nak tulis cenggini salah, nak tulis cenggitu pon salah. nak crite pasal ni takot yang ni kecik hati, nak cerite pasal tu, takot yang tu cakap aku menunjuk. come on. sebab aku ni senanye femalu sikit. tak sikitlah, banyak jugak. jenis yang bukan story teller. so, bile memule buat blog dulu, seronok je karang cerite sendiri. tapi bile ade kengkawan yg kenal ni tego, dah banyak entry terpakse didraftkan. soobbb. *tarik hingus.


kawan 1 : non, amboiii, bukan main agi ko pergi jalan-jalan sane sini kan?
aku : eh? mane tau ?
kawan 1 : ala, aku bace blog kau.


kawan 2 : non, cantik blog . nanti follow lah blog aku sekali. 
aku : eh, mane tau ?
kawan 2 : haha, taktau ke, aku dah lame lah bace. apedaaa.


kawan 3 : non, lame tak hupdate blogg .
aku : hhhmmm.



haha. kelakar pulak.

tapi sekarang dah takde semue tu. blog pon selalu je berabuk. walaupon semangat tu ade lah sikit. tapi bile fikir aku bukannye ade mase pon nak update entry bagai. so, aku stop je lah. buat entry tuk diri sendiri je sekarang. dengan harapan esok luse dapat bagi anak cucu bace. lau die taknak bace pon aku bace je sendiri sorang-sorang. ketawe sorangsorang, nagis sorangsorang. alaahh, syahdu lah pulak perenggan ni. kekeke~


satu hari di hari raya dulu :


jgan bagitau dyorang aku tepek gamba mereka ;p

yg gambar 1st tu name dy kak azie kan kan ? lupe dah. yg 2nd tu kak asma.
ke terbalik? erkk.
mereka dah senior banyak dari aku .

dari kiri : iqbalhakimi otai. tokesah popular. syafiq wootwoot otai gile babas. owner wootmedia.my kot. muda-muda dah kaya. bole mintak duit raye lebih tahun depan ni. yg k4 tu adek aku. setengah tahun buat blog follower dah 1000. malu ai. yg last tu otai eddy trigyy.



asal aku crite cerite betahun lepas?
hahhaaa, lari topik. aku nak cerite bende lain senanye. 
takpelah. terlanjur berbahase ;p


bye. layan seung gi jaaap ;p


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)