"RESULT"

by - August 05, 2012

assalamualaikum. 
hehe, tetibe ter-rajin fulaks mengupdate entry.

dont get me wrong people, aku harap entry aku kali ni tak disalah ertikan. takde niat dihati dan sanubari nak show-off bagai. as dis is my blog, so, i've the right to post it . rase macam tak adil lah pulak kat diri sendiri kalau selame ni segala ketension-an yang melanda diri, ketidak-sukaan, kebencian, yang berlaku kat diri sendiri sepanjang sem 2 ni aku selalu luahkan blog ni, tapi tibe-tibe aku tak kongsi pon kat belog tersayang ni my result .

i got what i did. ohh, takk. salah konsep tu ye. mungkin ini rezeki, Allah yang bagi. ade sebab tuk setiap yang Dia lakukan. jangan cepat nak rase bongkak, terer sombong. dan mungkin ini ujian.ujian dunia. tak selalu kau akan duduk kat atas.  dan kalau dapat result rendah, jangan rase cepat putus ase, tu semue pon ujian. Allah nak uji kita sama ade kuat tak kita. mungkin selame ni kita tak sedar dah banyak rezeki yang Allah bagi kat kita. tapi banyak manelah kita bersyukur. sombong sangatkah kite, besar sangat kah kita sampai nak turunkan kepale kat sejadah pon nak berkira bagi .   

Alhamdulillah. syukur. sejak dari zaman asasi lagi aku nak sangat tengok result aku above than 3.7. sangat jeles dgan makhluk lain yang beribu-ribu dah dapat empat rata. macam, "wauuu,, senang nye tengok dyorang ni dapat penuh. asal aku langsung tak dapat,dekatdekat pon tak." i suffered a lot on asasi . crying alone. no one knew. 

Alhamdulillah ya Allah. moge dapat kekalkan prestasi tuk sem-sem depan.


dan Allah jangan lupe :")


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)