futsal interdegree :)

by - May 28, 2012



tarikh : 3-5 MAY 2012
tempat : sekitar uitm .
penglibatan : kos fizik-kimia, ladang, sains sukan, furniture dll. 


hew hew . i'm playing a futsal . futsal? eh,wait ! u dont know what's futsal ? ok, pelis, dont ever u open the new tab button to open the google translating. xkan dapat lah punye . lets me introduce what's futsal . *bayangkan aku tengah xplain macam penyarah ye .  kekekeke~  


futsal ni sebenarnye dari perkataan Sepanyol iaitu : futsal + sala .digabung-gabung jadilah futsal . alah, dye macam bola sepak gak . ade due pihak lawan . misi dye kene masukkan bola ke dalam gol pihak lawan. tapi bezenye futsal ni dimainkan hanya oleh 5 org satu pasukan dan main dalam court gitu . court tu bukan mahkamah ye tawan-tawan . pemain futsal bukan sesekali penjenayah malah memainkannye bukan sesekali jenayah . kiu kiu kiu . ;p

penonton-penonton yang menghangatkan stadium supaye keadaan tak hambaaaarrr :)




main futsal ni seronok . tapi agak meletihkan jugak lah kalau kite tak pasang strategi yang betol2 . mase main ni aku baru tau mase yg diambik tuk half-time game hanyelah selame 7 minit . whaaaaaattttt ?
sekejap jeee . tapi puas :)


pasukan harimau biru  :)


oh, sebenarnye baju alah tu takde pom . tu kiteorg curi yang budak bola jaring punye . ambik feel . toingggg~

ni naza . semangat gile nak sepak bola . gagagaga .

ni sue, keeper handalan kumpulan kami . lecturer panggil dye ayam tambatan . hihi.


kalu tak silap aku, sepakan ni lah yang menyebabkan gol sulung team kami. 
selow je aku sepak . mmg xexpect akan masuk gol . that's why sume org macam lepas tangan kaki je .
tapi Alhamdulillah . rezeki kan . :)


thanx yaya n dilla ebab sudi dtg sepot kiteorg :)
*thanx sebab bawak dslr sebenarnye . HAHA. oke, joke.


pasang strategi .

court tak cantik. tak besh sebab baru lepas hujan :(

buat-buat mengada.
sekarang baru aku tahu kenikmatan sebenar bila menyumbat bola masuk dalam gol !
it's like happiest feeling !



aku rase dlm game ni aku banyak nak ketawe je . tak serius lasom . 
mungkin sebab takleh trime kyataan kot . aku sedang ber-futsal .hahaks.


kalu tak silap aku . overall game kiteorang main 3 games.
2 kali seri . sekali kalah . 


dan hasilnya... 








  jeng ..     








jeng ..








jeng ...









one word : puas !

You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)