BAGUS BETOL UITM !

by - May 23, 2012


assalamualaikum..

bagus betol UiTM ni . aku sedang memuji ni . ikhlas . bukan senang aku nak puji-memuji nih .. cam tau tau je aku ade due test esok . dan for sure aku belum habis stadi lagi . memang ajaib lah kalu aku habis stady awal tu kan . boleh buat kenduri doa selamat . boleh buat makna-makan jamu kat orang ramai . tapi tapi , kalu aku dah abis stadi awal pom xsemestinya aku ingat semua . lagi ajaib lahh kalu aku boleh jawab semua soklan yang orang tanye . tapi tak mustahil kan . InsyaAllah nanti aku transform. ;p 
-___________-

esok ade due test . esok ade due test . ade due tset esok . aku nak sangat-sangat score . my previous tests aku rase aku jawab macam pppffftttt je . tak serius langsung . orang lain siap stay up sakit kepale pasang mata panda lagi nak jawab test . tapi aku tak habis-habis jadi ular sawa . lepas tu lepas tu bile tak leh jawab mule lah nak mengamuk, rase dunie ni tak adil . rase apehal lah lecturer ni tak habis-habis nak bagi soklan susah-susah . tak membine motivasi pelajar langsung . mulelah nak moody, cakap aku lah manusie paling tak pandai nak bersyukur . tak pandai langsung nak arrange mase. padahal padahal tym ade waktu memanjang online . kadang tu esok nak test pom boleh lagi gelak-gelak tengok runningman sambil makn cokelat . aisyyhhh. sumpah aku tak paham. 

sekarang hari malam . dan malam ni ade game bola sepak tganu vs kelantan . kalu kat umah ni kompem-kompem aku dah jadi tetamu wajib tatap tv depan muke . dah tak kesah faizal tahir tgah buat drama dekat tv lain . *eh, yeke takkesah? . aku nak tengok bola lah . nak tgok sarbinee vs apek . lame nye tak tgok . tapi tu lah aku cakap bagus betol uitm ni . bagus sangat . die paham aku ade test esok . dye nak aku stadi kot malam ni . yelah yelah . aku memang nak stadi setengah jam yang lepas . tapi since laptop on . i cant stay away from it . ohhhhh , bad me :( 




okei okei jom google live streaming bola yg available :








searching 














searchingggg...












um.com   hmmmmmm.












google lagi lahh....







tv1 streaming pom tak available .





betol kan aku cakap bagus betol uitm . pandai dye melunturkan semangat kenegerian aku hah. yang tu kalu aku tunggu dye siap buffering . alamat nye sampai tahun depan pom belom tentu siap lagi . ppfffttt . dah lah malas aku nak mengoogle lagi . kecewekan zahir dan batin je . 







buat-buat stadi ah jom . pen off :)





eh, lupe . Alhamdulillah selamat puase due rejab . 
dapat hadiah dari ainin **erk, hadiah keee ? :



timekasehh . terharuuuu . :"D





You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)