THE SUMMARY :)

by - December 31, 2011



assalamuailaikum. hai !!

yeah yeah, finally i got a good tym to write dis entry.wonderful! lame giler dah kot tertangguh.i think its gonna be a little bit long entry. so,read it if u dare! :P gotcha..~ this are my unforgettable memories on 2011 :)   


1.MAC.
finished up my study as asasian. a great sweet sour i have to face. almost a year at Uitm puncak alam taught me a lot of thing.taught me to be more matured.macam macam jenis perangai kawan yang aku jumpa sepanjang duduk kat sini.dari yang sangat teruk(penilaian aku-lah) sampai yang bole bimbing aku. ape yang aku bole cakap i'll never forget wat i got there. 

2.MAY.
the best moment untuk aku adik beradik bile dapat bercuti samesame.syok sangat.berteraskan matlamat untuk teman kaklong t/tgan novel kat PWtC sebagai tiket utk mendapat kebenaran dari ayah.vavava..skemagilevavas. tapi syok laa. sangat best! TIMES SQUARES + SOGO + PWTC + PUTRAJAYA + JALAN TAR + MID VALLEY ^^. uisyh,terase lagi gegaran kepale dan perut lepas turun roller coaster. (story) (story2)

3.MAY + OGOS
2 minggu diserang chicken pox.sekse sangat. dah laa kulit semua dah matang. sampai sekarang pom kudis parut tu ade lagi. soobbsobbb...
bulan lapan tu pulak sekali lagi diuji sbb patah kuku kaki kiri. sakit wooo gua bagitau lu olang! (story)

4.JULAI.
hehe. sampai sekarang pom rase nak tergelak biler teringat pengalaman ni. hehe, cam tak percaye je aku berjaye galas tgjawab as a fasi/naqibah tuk satu kum 3 hari 2 mlm dekat sekolah for juniors. kalu nak compare dgan orang lain, yes, i'm not too best.there're a lot things to study..but.i'm proud of myself for it^^ yeeaaayyyy !! (story)

5.AUGUST
so far,entry tertinggi jatuh pade bulan ni! :)
seingat aku,sebulan bulan ni Ramadhan rite? okei, pose tahun ni fully dekat rumah dan aku fully full! xpayah ganti ^^. 1st time buat kuih gune oven + alat2 baru. hadiah dari ayah untuk mak.

6.OGOS
end of dis month kite sambut syawal jugak skali. raye tahun ni aku akan ingat sampai bile2 sebab die lain dari yang lain. biasenya hari raye 1st aku akan balik kampung,raye samesame family belah mak but tahun ni aku dan family belah ayah terpakse berkonvoi ramai2 beraye dekat hospital.syahhhhduu gile. (story)

7.SEPTEMBER
bulan ni for sure ialah langakah permulaan aku for my future. Alhamdulillah aku berjaya mendaftarkan diri untuk jadi pelajar siswazah. uitm jengka.cite tak bes nye, ni kali pertame aku masuk tempat alone. i mean without any kawan2 yang aku kenal. Alhamdulillah dan bersyukur sangatsangat aku dapat all romate and clasmate yang besttt ^^. thanks GOD. 

8.SEPTEMBER.
baru seminggu orientasi dan aku terime satu lagi berite buruk. aku ingat lagi time tu. dalam perpustakaan tuk taklimat pelajar. i got a call from my daddy, told me. myu auntie was gone. 090911. 920malam. Al-Fatihah. the fact is, i miss her so much . moge arwah tenang :"( (story)

9.NOVEMBER.
" the suprising day". thanx romate for de wishes and cake :)
hari aku bertambah tua. moge lebih matang + berjaye + dimurahkan rezeki dan bahagie . 17 NOVEMBER. (story)

10.DECEMBER.
my second dinner dan persembahan dikir. no no. aku takkan lupe kenangan tu. sweet sangat! walaupom tempat dinner tu agak mengecewakan. 100x lebih ___ dari ape yang aku fikirkan.  

11.DECEMBER.
dapat handphone free from my sis. (story)

*makin lame makin pendek aku tulis malasnye nak hurai.harharhar..




You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)