Monday, December 5, 2011

say welcome for them .


Ehem . testing suara satu dua,     satu dua tiga..

firstly, Alhamdulillah. Aku panjatkan kesyukuran panjang panjang kepada Pencipta yang satu . Alhamdulillah, akhirnya setelah hampir satu bulan aku tak dapat nak mengaktifkan sebarang internet dengan komputer aku,akhirnya hari ni, 5 hb 12 internet itu berjaya kucerobohi. Dan aku harap ini sampai keakhirnya :} dan aku rasa aku dapat kesan disebalik hikmah ini .

okei . back to the topic !
::  Assignment CTU .
:Assignment CSC – both power point and excel.
:: Assignment Ayah Mi.
::  Assgment dr.wan.
:: Report camp pak sheikh.
::  Report lawatan dr.wan.
::  Report hutan tiap tiap minggu pak sheikh.
::  Report lab tiap tiap minggu Ayah mi.
+
Others incoming works .

Hai ! faster, say welcome to them .. yeeeaaaaahhh .
Lapan taiping yang harap guwa siapkan . alah, lapan je pom kan . nampak macam sikit .
Tapii tu guwa tak pecahkan lagi untuk satu satu . grrrrr~
Report hutan paksheikh dah ade tambah tolak 5.
Report dr wan empat .
CTU beratus ratus muke surat .

Tak perlu nak membebel sangat laa kan cik non.
dah name student tu student jugak laa kan. - -" 

Just say welcome for BUSIEST DECEMBER 

n for sure,lepas naik cuti raya haji haritu, i never get my privacy weekend lagi.
everyweek is full with activites n it will go on till end of this month .
2 months without weekends ! thumb upppppp :P 

SENYUM TAK PERLU KATA APA APA !

1 comment:

Cik tikah said...

have a great december bebeh!