Rebah? Bangkit lagi..

by - May 13, 2014

Sakit kat hati macam dah terbiasa. Aku curious nak tengok macam mane parah dah hati aku. Hitam? Merah? Berdarah? Sebab bila dia sakit dia rase perit sangat. Rase panas, rase berair. Ya Allah, jika benar Kau uji manusia mengikut kemampuan nya, aku akur. Mungkin sudah takdir hati aku untuk menempuh ini. Jangan goyangkn iman aku malah tambahkanlah aku mohon.

YA ALLAH,
Kadang bila meluah, diri dibenci..
Bila diam, sakitnya hati..
Bila terpaksa memerli, disalah erti..

Perit nya rase bila tak dpt nk meluah ape yg dihati..

people cried not because they are weak,but because they are being strong for too long. It's doesnt matter to cry norani. Clean up ur heart.

I desperately want to end up this. Sabar sabaaarrr!

You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)