HALF OF MONTH.

by - January 17, 2013



♬ That it's too late to apologize. 
It's too late... 
I said it's too late to apologize. 
It's too late. ♬



it's too late rite? HAHA. i know. but nevermind. allow me to say something to myself.



HAPPY NEW YEAR sayang. selamat tahun baru untuk diri sendiri. moga tahun ni membawa seribu satu cerita baru untuk diri sendiri. moga yang dicoretkan adalah yang indah-indah belaka. nope, dont misunderstanding peeps, i'm not celebrating it. just a simple alert for myself. to alert yang aku dah tua sikit. gagagaga. me still trying to adapt myself to seelowwwly move from teenager ages to dotdotdot. ohhh, hard to believe ! *hantuk kepala kat dinding.*

sangat malas untuk mengarang, so,i decide to make essay berpoint jelaaawww~




kalau ikutkan secara purata tambah tolak darab bahaginya, 
masuk tahun baharu ni makanya dua belas tahun lah sudah usia dahku,
ehh. silap, 21 tahun. hikhiks.
tapi ai lebih suke ukur umur ikut pakai tarih burfday, so baru 20-an lah kirenya.
waahhh, gituww, muda lagi punn rupanya.   ^‿^



bersamaan 14hb januari , last payper final exam aritu,
 maka tamatlah sudah my currently sem 3 study, setelah sedaya upaya berhempas pulas,
burn midnite oil yang tak berape nak menyala. selamat aku jawab 6 paper for final 
overall for 9 subjects.

perasaan ?

honestly, setelah tiga kali me sat for final paper in dis degree, 
kali ni exam lah yang aku rase 
macam 
"okey, bak sini sume paper balik, bagi balik 10 days of study week, lets me sit for final again"
aku rela kot kalau diberi peluang to ambik exam balik. 
tapi tak bermaksud aku nak repeat okehhh !
giler ape nak repeat . mintak jauh. 

but honestly me disappointed with myself. 
65% overall. :((

 tak pernah pernah aku tinggal kosong tuk soalan yang aku tak tau. 
but i did it for dis time. 
 tak pernah pernah aku rase sangat blur tuk soalan tu,
but i did it for dis time. 
 tak pernah pernah aku skip setadi yang terlalu banyak,
but i did it for dis time. 
 tak pernah pernah aku nangis time jawab exam dalam hall,
but i did it for dis time. 


someone please, i do not want to know my result. T____T
it's too high kalau aku nak target untuk 4 flat 
it's too high kalau aku nak target higer than last sem,
it's too high kalau aku nak result aku sama macam sem lepas.

cuma apa yang aku boleh harap, please, dont drop below than 3.5




so, berbaki kan separuh lagi bulan januari, tolak half dah habis untuk exam,
me spending de time at rumah manis rumah.
hikhiks. still dont know what actually i want to do.
kerja ?       should i ?
nak apply pon malas dah lah untuk sebulan jew, 
pastu banyak jugak plan family yang terpakse aku on off on off kerja japgi.



buat malu je -..-
hmmm, duk rumah ?    goyang kaki ?
ohh, takde lah goyang kaki, lets hulurkan bantuan ringan kan beban untuk 
semua rakyat jelata rumah ni. jadi anak mithali gituwww kau jahhh ! ~(^^~)




nothing much to say more, 
just nak wish ol de besh buat diri sendiri. moga tahun ni membawa seribu satu memori memori yang indah.  moga segala kekurangan, kekhilafan dan kesedihan yang dah berlaku pada tahun lepas memberi satu semangat baru untuk terus jadi sorang yang berjaya. berdikari, tabah. orang yang lebih baik. In shaa Allah. mintak ampun dengan kawan kawan kalau aku ade salah silap tauu . 







smile :)


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)