totally addicted.

by - March 26, 2012



Assalamualaikum...


okei.i'm going to talk something about addicted. 
addicted = ketagihan. 


ketagihan atau kate lain gemar sangat2 pade sesuatu.
kalu senang nak paham bolehla imagine how perokok tegar xdapat rokok..


kadang2 kite tak perasaan pun yang kite addicted kat something tu, 
tapi bile mane kite akan rase sedikit keresahan,
kita rase sedikit suffering bile tak dapat mende tu.
rase tak reti nak duduk diam.
rase nak pukul pukul je orang kat tepi depan dan belakang bila die
betol2 taknak bagi something yang kite nak.
that name addiction.


bile mane jugak kalu dah dapat mende tu, tak mandi pom takpe.
tak makan pom tak pe. tak tidor pom lagilah takkpe!!
tu name nye symtom2 addiction jugak..hmmm.


atau kate lain yang senang, 
mase korang makan kacang ke kuaci ke pernah tak korang rase susahnye
nak berhenti before makanan tu habis?
pernah tak korang tak bole nak tahan diri sendiri bile tengok COKLAT 
yang melimpah ruah depan mate? 
bile mak korang tak bagi beli mende yang korang nak tu, 
pernah tak korang rase nak mengamuk nangis sampai banjir kat depan coklat tu
sampai mak korang rase benci meluakluak taknak gaku pom
korang ni anak die dan terpakse jugak beli?


pernah rase camtu ?
pernah ? 
kalu pernah, yes!
that called addicted.


kalu korang tak pernah. mmg pity giler lah kan..hahahha


alaaaaahh !
panjang pulak pendahuluan aku nak suroh korang paham.
malang betul. 


nak tahu ape yang aku addicted most skrg?
sebab kan mende alah ni dah banyak malam aku sanggup stay up.
paling lambat haritu sampai sanngup tido pukul 430pagi walaupom letih sangat..


besnye kan kalu aku addicted study sampai macam ni.
tapi aku rase sampai mati pom tak. 
stay up malam tuk jawab xam esok pom tak sampai macam ni.
isyh. teruk betol pompuan ni :(












RUNNING MAN.


tau ape running man? kalau tau bagus..clap your hands ;p
aku bet dah ramai giler yg enjoys dis show jugak kan.


kali pertame aku tengok gameshow ni terus aku jatuh cinta. 
susah tauu aku nak layan mende2 macam ni..
kalau dulu orang cakap WE GOT MARRIED tu bes sangatsangat.
tapi aku tahan diri aku dari tengok sebab takut jadi camnilah. KETAGIH !


tapi sekarang sume dah takde gune. aku dah terlanjur. dah takboleh nak patah balik,
terlajak kate bole tarik balik. terlajak tengok? hmmm. 
lu pikir lah sendiri !!






ok. now....








lets me, 


















presentingggggg ...
*sile bayangkan bunyi drumdrum piano biola sekali* ;p














running man game show !

a very perfect-perfect combination ! love it dem much.


gary sangatsangat pemalu. but he always tried de best to express his feeling at noona .
suwiiiiiiiiiiit !


  
okei. ni rahsie kite, mmg sejak zaman sekolah lagi aku impikan husben yang badan macam ni.
may i get one for my future laki? bolehlah, bolehlaaaaaaaaaaaa !

Kim Jong Kook lets get married ! ;p


aku dengar cite ni ade sampai 80 episod dan lebih. but now aku baru je sampai episod 20.
taktau lah sampai bile aku bole habis. 
 i need to control myself.
weekend days only ye nonnn ! promise ! *sengihsengih*


GTG . pen off  :)

You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)