permulaan bermula...

by - March 05, 2012

assalamualaikum ^^
helooo. helooo..

buah kelape atas pare,
burung yang dtg kembali pulang,
kasih hambe takkan ke mane,
blog kesayangan tetap dikarangggg..

puuiiihh. ape punye pantun daa..okei,lets start our 1st topik.hahaha..
takdelah, aku just nak cakap finally after at all TERPAKSE jugak aku mengagahi diri tuk balik balik ke jengka ter-chenta ini. habis sudah aku punye 6 weeks holiday..sooobbbssss..holiday yang aku kira sgt sunyi tapi almost 75% i'm satisfied. i learnd more mase cuti kali ni, memasak,family bussiness.ha ah! my daddy kasi guwa rm50 evry week tau! ckup la buat blanje bazir minggu2..hehehe.

de most happy part mase cuti aritu was about my vacation with the friends :) pergi KL. padatpadat dua hari. betol2 survival diri. sumpah best giler pengalaman tu. naik bas malam2 buta, sampai2 terpakse mandi kat masjid pulak, kisah terlepas bas la, kisah sedih di hospital. kisah seram di Times Squares. hahaha.
sumpah korang sendiri pom akan really2 enjoy if u're spending a good time together with yr bests friends without any disturbancce, :P. okei,forgive me..
 

okei,lets start my 2nd topic. puihhh!
for sure aku dah sampai UiTM jengka harini taklain dan tak bukan adalah utk myambung pengajian aku yang tertangguh.awat sekima semacam niiihh!! :O eheem. dah masuk sem 2 dah rupanye..aku still dduk kelas dengan classmate yang lame lagi. for sure la kan, sebab batch aku memang ade satu and only class je..muahehehe.
Alhamdulillah,semangat nak study tak kurang lagi dr dulu. walaupom sometime tuu mmg kemalasan memang pehhh. macam setan. kalu aku bole tgok mereka aku yakin dan pasti ramai antare mereka yang sedang bertepuk tangan utk aku...owhhhhh! mybadd :(
Alhamdulillah lagi, my past sem 1 result not too bad, even, yes, i expect more than dat! sebab papers yang aku rase aku boleh jawab,tgok2 dapat B. ade paper yg xsgke boleh score dpt A pulak. tu namenye rezeki kan. a lot of praises to Allah..finally after at all, for de 1st tym i could see 'DEAN LIST' on my result paper :)

okei. kalau nak ckap pasal azam tahun baru, azam sem baru. ya aku rase tu perkare biase for a student akan pikir. aku pom lebih kurang cam tu jugak. butt, aku takde lah nak pasang target tinggi-tinggi sangat.,sbb aku dah biase dikecewaka.wakkluuu~. so, azam aku biasenye aku akn pasang tiap2 hari, tiap2 pagi mase aku tgah make-up bersiap pergi ke kelas. tuk tiap2 pagi tu aku amalkan, bace bismillah,bace doa belajar dan berazam "lets make today much better than yesterday,lets be the better student than yesterday,and lets be the better friend than yesterday", dan aku akan senyum sorang sorang depan cermin. okei.blushing,rashsie dah pecah..hahahaha...

okei.rasenye cukup dululah tuk kali ni. oowwhh. lupe satu lagi perkare pntg, aiiyooo, lepas pikir dalam dalam, bangun pikir, nak tidor pikir, akirnya aku buat keputusan besar tuk stay satu bilik with my old roomates lagi even terpakse duduk sorangsorang lagi dalam bilik ni dgan budak2 OM+akaun. i'm alone :( haha,tapi aku rase ni yg terbaik tuk aku sebab aku rase aku tak akan stress.:) INSYALLAH, mohon ALLAH permudahkan segala urusanku..aminn.

okeilah, i'll stop here. GTG!!byebye ^^


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)