Selamat Pengantin Baru Yaar!

by - March 08, 2014

08/03/2014


Tak sangka dah sampai masa dia kahwin rupanya. tak sangka dah sampai masa dia jadi isteri orang. Memang tak sangka. Tiba-tiba sangat. I got a news a few weeks before her wedding. She was directly invited me to her wedd. once i received the message, seriously, i read it more than 5 times. Haha. Read her name on the card, i really cant believe it, but after i read the groom's name next to her, tanpa sedar aku tarik nafas lega, nafas tenang, nafas bersyukur. Rasa bersyukur, 'Ya Allah, tak sangka percintaan diorang sejak zaman sekolah lagi finally sampai ke jinjang pelamin. Alhamdulillah.' Tak tahu lah nak describe rasa tu macam mane, rasa sebak pun ada actually. 

She's is one of my friends since i was on elementary school, so kind, very talkative, cheerful, dan yang paling orang suka she's really good in making friend! Nama pun talkative kan. haha. Thank you Allah, for introduce her as one of my friend. 


Yaar! Honestly, u're so beautiful today! Seri pengantin tu nampak sangat. Berseri-seri gilaaaaaaaaaa! Seronok kan kahwin? Nak-nak with someone u've prayed all days and fought with all the situations, hope him to become your partner. Dunia Akhirat. Alhamdulillah, mungkin dah termakbul doa tu. Insha Allah. 

Yaar, i've nothing much to say, 
Just hope that you'll become a good wife to your husband. 
Keep a good dignity as his wife, take care with his life. 
Aku doakan mu bahagia jalani rumah tangga dengan pasangan yang mu pilih.
Harap rasa cinta mu kat dia kekal sampai bila-bila,
Ingat, syurga mu sekarang ada bawah keredhaan dia. 
Moga perkahwinan ni kekal sampai bila-bila. 








Sebak pulok aku tiba-tiba kawan aku sorang ni doh kahwin, 
doalah ye aku pun dapat jodoh dengan orang yang baik-baik,
dengan orang yang boleh bimbing aku ke syurga. 

Insha Allah. 



Aku sayang mu sampai bila-bila. 

“Barakallahu laka wa baraka ‘alaik, wa jama’a bainakuma fi khair”
Mudah-mudahan Allah memberkatimu, baik ketika senang mahupun susah dan selalu mengumpulkan kamu berdua pada kebaikan”


Selamat pengantin baru Nadzirah & Khairudin! 



You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)