Thursday, November 24, 2011

terluah juga .


blog hupdate : currently in csc434 class .
tapi jaja muddy dah terbongkam atas katil . HAHA~

okei . entry ni bukan untuk senyum .
 
 

semalam . 23 november . 
tarih keramat .

lepas letih  tahan sebak dalam hati .
akhirnya keluar jugak aer mata itu . 
ni lah kali pertame aku nangis kat uitm ni atas dasar geram seksa dan benci !
yesss , benci . 
dan beliau lah orang yang telah menukarkan minat sayang aku pada asalnya pada kesatria (2mggu terawal laaa) terus pada benci yang meluak luak . sampai takboleh nak tahan . nak termuntah .
terima kasih laaa saudari . macam mane lepas ni aku nak fokus lagi kat kesatria kalau dah kau buat macam ni kat kamiii !
kami manusia ada hati dan perasan . rasanya ada banyak cara lagi tuk layan kami dengan kejam.
bukan dengan cara panggil kami lembu kan? 
that is not that wayyyy !! 

rasa macam sekarang jugak nak pergi kat laut yang besar dan duduk tengah tengah laut tuuu jerit puas puas .

tak pernah pernah dalam seumur hidup aku kene pumping sampai seratus kali . dalam hujan bagai . kene rolling rolling tengah atas jalan tar yang penuh lecak campur taek lembu . ohh ya Allah .
sakit sangat hati bile ingat balik . 
mungkin dye nak tengok ade yang patah kaki dan tangan dulu kot .
tak pom yang ucap selamat jalan dulu . hmmmm ,
Ya Allah , Kau tabahkan lah hati kami untuk sebulan lagi .
 Kau kuatkanlah hati kami untuk menempuh camping hujung minggu ni 
( rindu camping Furtechhhhh ! )
Kau lepaskanlah kami tuk menghadapi segala cabaran dan ujian yang mendatang .
Amiin .
kepada Fadhli , and now saye faham what's de meaning "xde life langsung duduk kat sane"
tapi suspect aaaaaa ko boleh stay sane tuk 2taon ! thats not an easy thing .
kalau laa boleh mengadu . sobbsoobbb .
 

2 comments:

Jaja said...

eii apa ni apa ni!? update blog masa cls!

L said...

sygilah sekdarnya kerana suatu hari nt mgkin kita akan membencinya... bencilah sekadarnya... mungkin suatu hari kita akan menyayanginya...

jom baca juup..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html