lumber jack BIG project :)

by - April 30, 2012


Assalamualaikum . 
lame tak mengaktifkan diri dgan blogspot . 
line tenet tak brape nak clear lah . huhuhu~

tawan-tawan sekalian, ali tu tan. tan  ite kan..
pfffttt ~
aku lupe tarih buat keje-keje kejadah ni bile . 
sume ade dalam diary kat jengka . 
maklumlah sekarang currently kat umah lagi ..
wakluuuu . hahhahha .

okei . gambar berterabur, malas nak susun . ni sume adelah partime hujung minggu aku tym belajar .
hahha, takdelah ! ni gambar2 sukerelawan aku dan kawan-kawan tebang pokok kat uitm .

total sume skali pokok tak silap aku 15 kot . ntah, tak sure sangat .
tapi yang pasti lebih dari 10 batang.

seriesly , buat keje natang ni letih sangat . 
hmmph . persaan aku ?
kalau sape2 yang memang kene pakse rela buat ni mmg 2 hari tuu die duk menyumpah je kejenye .
banyangkan dengan panas terik nye . dengan lecaknye. dengan kotornya .
dengan peperangan kerengga nye . banyak giler kerengge serang kiteorg .
habis die ceroboh dlm baju seluar tudung . puihhhh .
dah lah bau macam pehhhhh ! ~

tengok gambar je lah ! :)

day 1 : muke xcited lagi :)



''heyhey . buat keje lahh''..kekeke~

vroom vroommmm !

si gantang . auucchh .;p

berehat seketika dibawah sang mentari~

oh, ni 2nd day..last2 moment. sume muke dah malas buat keje..

nak balik nak balik nak balik !

maafkan kami pokok :(




rehat je lebih - -"

curi tulang dengan merayau2 bersame lori ^^





hmphhh .
camne nak cakap ye camne aku boleh involved dlm keje2 camni .
honestly , mmg straight from my heart aku rele nak buat keje ni .
takde paksaan . 

mase Abg Lan tanye sape nak buat tu, 
automatically aku xcited . walaupom lepas tu ade jugak rase ragu2 pade diri. rase tak yakin .
tapi . belum cube belum tahuuuuuuuu ! :)

gambattee ! and now ..
look at the result . yeayy !

ALHAMDULILLAH :)


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)