getting worse :(

by - April 15, 2012


assalamualaikum .


seriously ,
rase sedih . rase geram . rase menyampah dengan diri sendiri .
tak tahu ape nak jadi dengan diri aku .
tak reti-reti base nak sedar diri . 
rase macam lemah sangat .

baru dapat sikit ujian gangguan terus tak boleh nak survive diri.

ape lah nak jadi . aigoooooo~




why i like to waste a lot of times ?


rase terpukul sangat . ke-probability aku berade dalam gol kerugian
adelah sangat tinggi . nauzubillah .




sejujurnya ,
aku bazirkan banyak sangat masa .


banyak mase untuk tido .
banyak spend mase dengan online .
a lot of tym for stalking . talking . nonsenses.
MOVIES .


walaupom aku tahu aku akan menyesal nanti dgan ape yang aku buat sekarang ,
buutt ,
i still cant change myself.
i still can force myself to do something i'm needed most.






WAKE UP, NONNNNN !




u have to study !




U MUST TO STUDY !




lemahnya motivasi + kesedaran diri aku . hmmmmm :(


 


You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)