Thursday, November 11, 2010

Katak 1.3kg 'teman baik' budak 5 tahun



TEMAN ISTIMEWA...Muqri menunjukkan katak digelar ‘Chica’ yang dibelanya.


isyh!gileer aper kawan dgan katak!
isyh,law aku jgan kan nak kwan,nak pgg pom blom tentu lagi ok!

Mohd Muqri Ramli, 5 : meskipun ramai geli melihat apatah lagi memegang katak tetapi dia tidak sedikit pun berasa sedemikian kerana menganggap amfibia jinak itu sebagai comel dan tidak berbahaya.

ce korang tegok betool2 katak 2,mmg c0mel ea?
huh!xtaw la pulak aku..haha

2 comments:

MOH KEMBARA said...

Salam Nora, katak kecik cute apa. Dulu kat rumah mak akak di kampong ada sekor katak yang adopt rumah kami sebagai port dia. Pagi dia kuar dari bawah tangga beranda...lompat, lompat, turun tanah. Dekat maghrib dia balik...lompat, lompat naik tangga masuk bawah tangga lagi satu. Kekadang kami dok kat tangga, selamba jer dia lompat, lompat celah kami. Sikit pun tak takut, tak bagi salam. Tapi dah lama takde, dah mati kot. Haa meh gi blog akak, ada entry tentang Bertandang rumah orang Turki dan Sarapan Turki!

blogz n0ra =) said...

haha...ok kak!pasni kene suke katak pulak..=)