BREAK

by - July 12, 2013


Assalamualaikum.

hello hai. Ya Allah lamanya rase tak singgah sini, sampai rase macam aaaaaaaaaaa eeeeeeeeee oooooo i donow how to write. seriously rindu angak angak nak menulis tapi kekangan masa ruang masalah dan kemalasan membelenggu diri sendiri. cis poyo. 


Okay. lets skip unimportant part. First of olz aku nak highlight, yeahhh, i'm currently done my 2nd year study. yeaay yeaaayy! hek eleh baru dua tahun nak gempak. poorahhh. -..-"  Habis 2nd year maksudnya aku dah habis 4 semester. baru je habis. baru je haritu jawab exam. ambooi stress exam haritu bukan main lagi. abis bertubi tubi jerawat naik. i've sat for 5 papers, which was only 4 days of study week. study week yang macam tak setadi week langsung. tengah tengah study week terpaksa lagi pulun buat assigmnent. kena siapkan report project sume. Memang stress yang amat. pastu campur lagi dengan 3 hari paper direct. subject berat berat lak tu. kalau time ni nampak budak budak kelas muka masam bukan main. ade yang mata merah kuning tak tidur, berjalan pon badan dah tak tegap, tak yah salahkan diorang. takyah. baik salahkan yang buat jadual exam ni. huh. 


Alhamdulillah, semester 4 taught me a lot of things. baik benda education mahupun bukan. banyak benda, banyak kenangan manis kenangan pahit yang terpaksa, nak tak nak kena jugak lalui, which was make me stronger. make me tougher. In shaa Allah, kalau aku rajin aku buat entry satu satu. kalauuuuuuuuuuu rajinnnnn. hikhikkk.  


Sekarang currently at home. buat ape? hi hi. macam biasa lah. having 2 months of holiday. Get to fast a whole Ramadhan at home. Ramadhan tahun ni totally different, we having no father in the house anymore. but nevermind. fast or late, i'm need to used with it. satu lagi lain sebab takde adik aku kot. haha, dia pergi belajar dekat ke-eell, first time ni duduk jauh jauh, first time belajar duduk hotel and first time jugak dia puasa jauh jauh, bukan lagi bawah ketiak mak. biar dia belajar. biar dia berdikari. biar dia tahu susah senang hidup ni. ho ho .


Nothing more to say, just hope my final exam result will cheering me up. empat rata? hmm, kalau ade rezeki ade lah, kalau takdapat aku bersyukur dengan semuanya. dengan semua benda yang aku lalui. aku percaya apa yang aku bakal dapat nanti, is what i deserve to. pray for the best :)


Introducing you, my beautiful friends : Jaja n Mia :)

And this is the last memory created before balik hari tu. lepas je abis last paper, ingat ke nak gi tengok wayang, tapi nak book kereta lepas je kluar hall, saje je try and error kalau ade rezeki ade lah kalau takde sudah gituuw. tapi, nasib tak menyebelahi kami. soob soob. the cars were fully book. so, malam kiteorang plan makan besar and karaoke je. saje, release tension :)


cukuplah sampai sini dulu. till we meet again kalau aku rajin nak berhupdate. hikhokhikhokk. 

ohh, 


SALAM RAMADAN :)






You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)