....................................SPM...................

by - June 19, 2010

mm,,sume org akan mlalui detik ni...mmg la sgat kecut peroot..tapi ok la,,da 2x mlalui detik camni...result UPSR n PMR pom bley la d bggekan..
so now it's tym 4 me 2 prove it what i've study b4...it's also tym 4 me 2 repay jase2 guru2 n xpecialy my parentz!!i luv u....

rasenyer,aku dah jwab yg terbaek mase spm..walau mcm maner skali pom result aku,aku  msti trime...
kputusan spm ni kan,xsemestinyer bergantg saat sebulan kiter duk jawab exm 2 sbenarnyer...
tapi ia brgantg jgak kat kiter pyer sahsiah spanjang kiter blaja...
so,kat saper2 yg dah mcm nak mati study 4 exam, tapi resultnyer xstanding dgan usahe 12,renung2 kanlah...
Allah i2 maha adil....

hari amek spm 2 mmg agak mndebarkan..i hoped sgat aku dapat at least 8/9 a..tapi alhamdulillah,aku dapat 7a...saat yg paling hepi ari 2 adelah apebile aku tgok my dad mgalirkan aermater nyer...bkan sng taw nak bgi ayah kiter ngis sbb kjayaan kiter..walaupom result aku ni xbrape nak gempak,but at least,aku xkcewakan ayah aku...

saat mgalirnyer aer mati beliau,aku dapat rasekan betape tginyer kaseh syang nyer thdap aku...aku xarapkan aper2 balasan dari ayah,tapi ketahuilah, ni adelah sedikit care tuk aku balas jase korang...mum n dad...i lov u!


 7a 4b..
Press ENTER to look up in Wiktionary or CTRL+ENTER to look up in Wikipedia

You May Also Like

0 comments

Say Good Words :)